"gå inte för nära för hon kan sprängas..."

Hej hej! ligger och myser i sängen nu, kom precis hem från Kajsa har vart hos henne och pluggat lite. Tog bussen hem, fick vänta ute i en halvtimma pågrund av att jag kolla fel på busstabellen... jippie! när jag hade hoppat av bussen och gått några meter så halkade jag på en isfläck, fyfan va klantig jag kände mig! jaja, får tåla sånt när man är klantig ;)
Imorsse gick jag upp vid halv nio, tog först en dusch sen körde mamma mig till Kajsa. Vi skulle hjälpa till i kyrkan så var tvungna att vara där extra tidigt ;) Vi käkade frukost och sen gick vi till kyrkan. Jag och axel skulle bära ljus och då helt plötsligt kommer en tant och säger att vi inte fick ha tänt ljusen när vi gick förbi en tant som satt i rullstol i hönet på grund av att hon kunde spängas! hahaha, låter hemskt men lite kul va de ändå ;D
Efter gudstjänsten åkte vi hem till Kajsi och har bara vart där hela eftermiddagen som sagt :) nu är de plugg dax för min del! puss hej!


kolla denna videon! hon är så sjukt klockren hela hon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0