korv?

hej hopp! sitter på rummet nu och har precis gjort klart Svenskan, så nu tog jag en liten paus och bloggade innan jag ska börja kolla igenom matten, ska ha prov imorgon så ska kolla satt jag kan allt nu en gång för alla ;) jaja, får se hur de går med de sen ;) Innan idag så har jag vart med Emilia, vi hemma hos henne en stund när vi hade slutat sen va nere på stan och fikade, vid typ halv sex kom pappa och hämtade mig hos Emilia och sen dess har jag inte gjort något speciellt :) hoppas ni har haft n bra dag iallafall! kram kram! :D
hahha juste för er som inte fattar rubriken kolla på denna videon och spola fram till 0.40 låter som hon säger korv ;D okej jag har dåligt humor men lite roliga är de faktiskt ;)
kommit en bra bit på mitt mästerverk i bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0