mys morgon hos farmor ♥

Hejsan! Kom nyss in till mitt rum, har vart ute och städat bort lite efter där kaninbruren som vittas hade innan. efter som vi ska vara borta nu så lämnade vi han hos farmor imorsse, när vi hade kommit dit och fixat klart med buren så käkade vi frukost där! super mysig morgon säger jag bara <3
Nu är de plugg som gäller för mig, ska ha ett till NO prov imorgon :/ fyfan va segt! fattar ingenting, men de är väk bara att köra på antar jag..
Imorgon efter skolan så ska jag och fika med August en stund innan jag åker hem. Sen när jag har kommit hem så måste jag bli klar med packningen, har inte ens börjat än, känns som de kanske hade vart bra att iallafall börja nu ;) hoppas ni har en bra dag iallafall! puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0