sister ♥

Hej Kajsa! detta inlägget är till dig!
Saknar dig som in i korven nu asså! saknar du, jag och colan på fredag och lördags kvällana <3 aa juste, de har inte ens hunnit va en helg än sen jag åkte.. hohoho (du vet hur du ska läsa de) ska se till att vi har ett riktigt cola partey med lazzestefanz musik när jag kommer hem! daaamn va kul vi ska ha! (peddoblick) hoppas de snöar extra mycket i ditt huvud.. de solar på mitt iallafall (one more peddoblick) asså aj va jag har ont i röven, sitter i skönt nu så kan inte skriva mer nu! hoppas du har de bra iallafall! puss älskar dig! ps igga de där med röven, vet inte varför jag ens skrev de..


peno hälsar också..

här har du en bild du kan kolla på så du inte glömmer av hur jag ser ut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0