sucks to be sick..

Hej hej! ligger i sängen nu och har käkat med mammi för en liten stund sen, har inte vart i skolan idag. Nu ska jag plugga en liten stund innan jag gör klart resten av min packning! Imorgon går jag bara i skolan till klockan 11 för vi ska till Thailand! :D ska bli så sjukt kul men kommer sakna alla kompisar osv :( Men hoppas ni har de kul här hemma i snön! så håller jag tummarna på att den är borta tills jag har kommit hem ;) pallar inte skriva mera just nu men för er som läser min blogg dagligen vill jag ska veta att jag har gjort tidsinställda inlägg nästa varje dag nu när jag är borta så ni kan gå in och kolla bloggen ändå! :) puss hej!
Här är en bild jag hittade på mig och min sistah sen i sommras! like it or not ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0