vad är egentligen perfekt?....

Ibland gör folk misstag som inte går att ändra på. Vissa förlåter dom, andra inte. Det finns folk som säger att man snackar skit, men de är en stor skillnad på att snacka skit och att säga vad man tycker och tänker. Jag menar inte att man ska säga taskiga och onödiga kommenater till folk om deras utseenden osv men andra saker som har med betendet att göra. Alla dessa onödig kommentarer får folk att förlora, såra och förstöra för andra. Jag känner en tjej, en tjej som förhoppningsvis läser detta just nu, en tjej som betyder så otroligt mycket för mig. Jag litar på denna tjejen till 100. Litar inte på någon annan lika mycket som henne. De klart jag har andra väligt nära vänner men ingen som denna vilket de nu gör de svårt för mig att förlora henne. Jag kan tänker inte alltid på vad jag säger och gör. Det är något jag tränar på. jag är långt ifrån perfekt, men om man tänker efter.. vad är perfekt egentligen? det är något som var och en som person bestämer i sitt egna huvud, det är inget som är någon sorts bestämd lag.
Dit jag vill komma genom att skriva är att ta vara på era vänner och fundera på vilka vänner som är som äkta och oäkta innan allt redan är sumpat med alla dom riktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0