då va vi igång igen!

Hej hej! sorry för den dåliga uppdateringen, har inte orkat eller haft tid till att blogga bara men sak försöka ändra på de nu! ;) jaja, sitter nu och pluggar engelska, lika kul som vanligt ;) tog en liten paus nu för jag tröttnade lite smått på att skriva ;) Innan idag så va jag i skolan som vanligt, fick reda på att jag ska hinna med fem prov på två veckor innan jag åker till Thailand, så de kommer antagligen bli lite dålig uppdatering men ska göra lite tidsinstälda inlägg nu så har ni lite att läsa ändå ;) aja, slutade tjogo i tre och då gick jag hem till Kajsa och fikade och bara snackade en liten stund innan hon drog till stallet :) Nu ska jag fortsätta plugga så jag blir klar idag.. ;) men hoppas ni har haft en bra dag! kram! :)
Här kommer lite bilder från veckan och helgen plus en video jag hittade på en liten tjej bloggare, kolla på den om ni har lust ;) kram!

dagens outfit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0