feedback? ;)

Helloj! ligger i sängen och myser för tillfället, har precis kollat film med mamma, Morgan, Lisa och Emma :) vet inte va de va för film men den va bra iallafall ;) haha, aja nu ska jag blogga lite och kolla facebook och sånt på datan sen ska jag ta och sova! är så sjukt trött nu efter hockey matchen vi kollade på igår ;) men här kommer en sång videos som jag inte har lagt upp här på bloggen än men som ändå ligger på min youtube kanal, så kolla gärna den och kommentera om ni har lust att skriva lite feedback till mig, de är alltid bra ;) Kram kram!


use sombody utan intrument, skulle bara testa ett inspelnings pogram men de va en som bad mig lägga ut den här med så här kommer också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sjunger jätte bra! :)

2012-01-07 @ 15:18:39
URL: http://moaisabellas.blogg.se/
Postat av: kajsa

kunde vart bättre men helt ok rebecka! :D :PP XD ^^

2012-01-07 @ 22:04:19
Postat av: Ebba

Estet - Musik - Sång NÄSTA !!!!! Så är det bara hahaha. Grym du är sötnos!!! :-D

2012-01-09 @ 20:27:37
URL: http://ebbacharleson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0