... ♥

hej hej! sitter nu i soffan med Emma och Jannie, vi ska snart gå in till stugan och sova :) Igår sov jag över med Elin, vi gjorde inget specillet. Olivia, Alicia och Emma va med oss ute i stugan och bara snackade hela kvällen, sen gjorde vi inte så mycket mera ;) Imorsse va vi tvungna att gå upp vid typ klockan 10 för att vi skulle ha konfa sak klockan 11.. segt som fan.. jaja, efter konfan gick jag och Elin en snabbis ner till stan för att lämna några filmer jag och Kajsa hyrde förra helgen ;) Sen stack vi hem till mig och pluggade fysik.. alltid lika kul! ;) vid typ halv tre så åkte hon hem och då kom Gustav hit och kollade film, så han gick för en liten stund sen nu :)
pallar inte skirva mera nu men hoppas ni har haft en bra dag! puss hej :)

hahaha kolla hela denna! så jävla klockren i slutet när han ska kasta boll kastning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0