huvudvärk..

Hej hej! ligger i min säng nu och har precis tatt en dusch, har sån jävla huvudvärk nu så jag bara har bara lust att slå något hårt i huvet på mig själv så de går bort.. haha de där hängde inte ihop direkt.. ;) Nu ska jag snart käka med familjen och sen är de bara film mys som gäller för min del! hittade alla hipp hipp säsongerna så ska nog kolla på dom! de gör en alltid på bra humör! ;) aja, igår sov jag hos Kajsa (standard..) vi köpte godis och hyrde film, skulle vart med Gustav men han va sjuk så blev inget med de :/ aja, de va kul ändå, vi hade sån jävla natthumör så har ont i käkarna nu på grund av att vi garvade så mycket ;D

fin korv kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0