misstag är inget vi har missat att man gör..

Folk gör misstag, de är något alla vet och inget man missar direkt. Jag har gjort saker jag ångrar, saker jag inte direkt är stolt över eller vill påminnas av. Kanske inga stora saker i dina ögon men ändå något jag kan såras över att tänka på.
Jag har förlorat vänner och fått vänner på dom. Folk kan få dig att göra saker som du egentligen aldrig hade gjort. Vissa är jag glad över att ha gjort och fått mig till att lära mig saker jag antagligen aldrig lärt mig om jag inte fått gjort dessa sakerna.
Alla har nog hört detta en miljard gånger men ingen är perfekt. Alla har något som dom inte nöjda med. Vissa inser felen dom gör och vissa inte. Vissa har vänner som säger felen till dig medans andra håller tyst.
Du kanske har något litet fel du känner att du verkligen irriterar dig på och även om du skulle vilja fixa till de där lilla felet på din kompis, flickvän, pojkvän, farmor, farfar och allt va de nu kan vara så är dom alltid dom människorna dom är födda till att vara och det finns oftast inget att göra. Finns såklart människor som ändrar sig efter vad andra säger men då kan man ju inte heller gå runt och säga att man är sig själv. Det jag menar med allt de här är.. Gör inget ni inte vill och lyssna på vad ni själv tycker och tänker och låt INGEN annan styra över er. Tro mig dom små felen kan göra stora ändringar i era liv, kan vara bra saker men de kan också vara dåliga.. så tänk efter på vad ni egentligen håller på med innan de är helt förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0