mys fika med mammi ♥

Hej hej! sitter hos mammi nu, vi har precis tatt en fika här hemma och snackat lite, super mysigt! :)
Nu kom nyss Morgan hem och dom ska nu gå ut på en promenix så passade på att blogga lite innan jag ska ta bussen hem till pappa :) Innan idag har jag bara vart i skolan som vanligt, sjukt seg dag med bara tråkiga lektioner men ändå kul bara för va spenderade hela skoldan och flummade med Emilia ;) Vi slutade vid tjugo över tre och då gick jag till bussen och åkte hem till mamma :) Nu när jag har kommit hem till Pappa så ska jag plugga NO och matte .. lika kul som vanligt ;) jaja, imorgon så ska jag kanske till bibloteket och plugga med en kompis efter sokolan, vekar rätt br att plugga där pågrund av att de är så himla lungt ocgh så :)

lika söta som vanligt.. fast lite sötare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0