mys kväll ♥

Hej hej! sitter hos kajsa nu och har precis käkat middag med hennes mamma :)
Idag vaknade jag och Kajsa vid typ klockan halv ett och då skulle Kajsa till stallet, jag pallade inte dra hem eftersom vi skulle va på kvällen ändå så jag gick och fikade på stan med Alice, Filippa och Anna Kajsas mamma och syrra :)
Igår va jag och Kajsa med Victor, Gustav och Wille :) Vi gjorde inget speciellt, kollade "never say never" haha den va ju inte den bästa filmen jag har sett men de va kul ändå ;) Vi åkte hem vid typ tolv och då mös jag och Kajsa bara hemma hos henne, vi hade en sån jävla natthumor så somnade inte förens klockan fyra ;D
Nu kommer snart Mia hit också, då ska vi gå och köpa godis och hyra film, är hemma själva ikväll så ska bara vara hemma och mysa ;) Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0