plugg plugg..

Hej hej! sitter på rummet nu och har bara lust att sova men känns som jag kommer vakna mitt i natten då eller något, lyckas alltid göra de och sen kan jag aldrig somna om lixom ;) jaja, idag så har jag vart i skolan som vanligt. Hade elevensval, fick gympa, de va lite tråkigt för jag skulle ha de med Emilia men hon va sjuk så kände ingen mer utom en kille från min klass så jag blev lite smått forever alone ;) Efter elevensval så gick jag och mötte Maja och då gick i ner till Atletica och hade dans, första gången detta året :) Rktigt kul, som vanligt! När dansen hade slutat gick vi till kvantum och köpte godis och annat tjockt.. sen gick vi i våran fina mjukis byxor med varsin godis påse igenom stan, känndes oss extra fina alltså! ;) jaja, ska sova nu hoppas ni har haft de bra idag iallafall! puss och kram!

en av låtarna vi ska ha med på dansuppvisningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0