redan plugg dax..

Hej hej! sitter i köket med Lisa nu och käkar lite, har precis vart en sväng på stan med Emilia och fikat, vi kollade ett par nya byxor till mig med men hittade inga.. finns aldrig i rätt stolek så himla irriterande! jaja, ska snart byta om och städa vittas bur med Emma när jag har käkat klart ;) Efter de ska jag ta en dusch och plugga lite.. gött att man redan har fått tre nya läxor på första skoldan! tagga vårteminen säger jag bara.. ;) jaja, de är bara att jobba på tills sommarlovet 2012! ;D hoppas ni har haft en bra dag iallafall! kram kram!


bästa boken jag lånade på bibblan i skolan idag! bra bok tips för er alla som gillar spännande böcker...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0