snöö...

hellu! ligger fortfarande i min säng och bara pallar bara inte gå upp.. har inte kunnat sova på hela natten pågrund av min jävla huvudvärk.. aja, nu när jag har orkat ta mig upp så ska jag först plugga lite, har en sak som måste va gjort tills imorgon. Efter de ska jag och mammi åka till pappa och kolla igenom alla sommar kläderna där, vi ska se om vi hittar lite mer att ha med när vi ska til thailand :)  Sen är de bara hemma mys resten av dan. Tagga skolan imorgon! eller inte.. ha de bra allihopa! kram kram!

aa juste, de snöra ute för er som har missat de, men dom flesta har ju vart inne och sett alla 1000 statusarna om denna snön som inte ens syns.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0