stan mys med milla ! ♥

Hej hej! Kom precis hem från Emilia, missade två bussar, skulle ta den första vid halv sex och då missade jag den och då gick jag hem till Emilia och glömde bort tiden så tog bussen vid halv sju till slut ;) jaja, va i skolan om vanligt idag, va helt okej dag faktiskt ;) Direkt efter vi hade slutat så stack jag och Emilia ner till stan och fikade med Annie och Annie ;) Sen stack vi hem till Emilia för jag missade ju bussen ;) och då spelade vi in "rolling in the deep" vilka liv vi har ;D hoppas ni har haft en bra dag iallafall! puss hej!



Kommentarer
Postat av: Sara Anderson

snygg brud där! ;)

2012-01-11 @ 21:25:29
URL: http://zarasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0