svar på frågestunden!

orkar inte vänta på mer frågor nu så svarar på allt nu!

1. från: Amanda Wiqvist

vad är din favorit affär?
vad använder du för smink dagligen?
gillar du någon?
vad är din favorit färg?
varför började du blogga?

svar: jag har ingen direkt favorit affär men jag gillar Vila väldigt mycket :)
de beror på, jag brukar oftast ha lite puder och mascara typ :)
nepp :)
har ingen speciell favorit, gillar typ alla färger
hade la inget bättre för mig antar jag ;D


2. från: Kajsa Ericksson

älskar du mig?
tycker du jag har sexig rumpa?
gillar du korv/svamp?
Vem är fulast i vår klass?
vem är snyggast i nian på håsten?
tycker du också ron är söt? HEHEHHEHE

svar: ofc i do!
ooh yes!
nej fyfan..
finns ingen ful ;D
känner typ ingen på håsten ;)
ja!! HEHEH


3. från: Ron johansson

Tycker du de är okej o ta sin bästis haff?!?!
Hade du blivit arg om Kajsa satte på Gustav på nyår?
Tycker du Kajsa är ful?

svar: nja, inte direkt ;D
nepp! bara glad ;)
nej! sexig som fän!


4. från: En i klassen

varför sönderplattar du ditt hår?

svar: ne du, jag gillar att de är platt :)


5. från: Kajsa Ericksson

varför sönderplattar du ditt hår?

svar: tönt korv

 

6. från: Alice Ericksson

Ron, tycker du det är okej om jag, Kajsas syster ber dig hålla käften?

svar: hahah ;)

 

7. från: Lisa Andreasson

gillar du korv?

svar: nej!

 

8. från: Matilda

är du oskuld?
vad ska du göra på nyår? :D

svar: ska vara med några kompisar :)

 

9. från: ?

Äger du en dildo?

svar: nej

 

10. från: JAG VARNAR DIG :O

HAHAH kolla inte på länken där uppe blev rädd ..

svar: haha okey ;)

 

11. från: karro:)

Vad ska du göra på nyår?:)

svar: ska till en kompis :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0