thaimys ;)

Hej hej! ligger i sängen nu och har precis käkat mat med Lisa, nu ska jag snart ta en dusch innan jag sommnar, är så sjukt trött! Har iofs haft en väldigt chill dag i skolan idag, slutade klockan halv ett ;) fick sluta tjogo minuter tidigare, älskar att ha vikarie! jaja, när jag hade slutat skulle jag va med Kajsa men hon slutade ju mycket senare än mig så jag väntade kvar i nästan två timmar och snackade Linus, hjälpte han lite med instagram ;) han skaffade de precis idag så de va ju lite kul haha ;) när Kajsa hade slutat stack vi ner och fikade (standard) ;) Sen gick vi en liten sväng på stan och shoppade lite, hittade inget speciellt men köpte nya spets trosor, de är ju alltid något ;)
Imorgon ska Kajsa sova hos mig, vi ska kolla film med Gustav och kanske victor :) Men innan dom kommer så ska vi ha romantic dejt och käka thaimat och bara mysa ;) jaja, nu ska jag ta en dusch. puss hej! :)

käär i låten!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0