utvecklingsamtal...........

Hej hej! sitter i skolan nu och har precis haft utveckligtsamtal.. lika kul som vanligt ;) Nu har Philip de så jag måste vänta tills han är klar också sen ska vi åka hem! :) Idag har jag vart i skolan som vanligt, hade NO prov.. gick helt okej hoppas på ett G iallafall ;) Slutade vid tjugo i tre och då gick jag och köpte latte med sjuklingen Emilia, saknade henne hela dan i skolan idag så de va bra att jag fick träffa henne och flumma av mig lite ;D haha, gick ner till gallerian dirr när jag hade slutat, träffade Linus påvägen så snackade med han lite sen gick jag videare till Esspresohoue med Emilia :) Vi satt där till kanske klockan halv fem och då drog hon hem och jag gick till skolan och väntade här tills mitt utvecklingsamtal började :) jaja, nu kom mamma och dom så måste dra puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0