inte okej rebecka, inte okej

Hej vänner och alla som jag känner och alla dom jag inte känner också, pepepepe
Nä ska de bli skärpning på de här, en gång för alla..... Kommer nog inte riktigt klara av att skriva seriöst på bloggen alltid men de ska bli ändring på updateringen med andra ord ska jag börja bligga igen för er som har lust att skriva ner detta. jaja, nu har jag precis kommit hem från Tjörn med Kajsa, har vart där hela helgen och precis käkat middag med mina kusiner och famijen vilken va mysigt. Ska bara ta de lungt och kolla film med Jossi och Tova resten av kvällen tror jag :) Hoppas ni har haft en grym helg iallafall och nu blir de skärpning med bloggandet som jag iofs har sagt 13432 andra gånger men om man har tur så händer de något denna gången för lite omväxlingsskull ;) puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0