Aj..?

Hej hej! Kom hem för en stund sen, har vart hos elin en stund, vi har inte gjort något speciellt bara tatt de lungt :) Fick gå hem för jag hade glömt min cykel, blöder just nu på hälarna på grund av dom jävla skoskaven.. jaja, ska sluta klaga är ju faktiskt hemma nu ;)
idag slutade jag klockan tio över två och spenaderade halva eftermiddagen som va kvar med Linus och kollade lite videos han visade på youtube ;) haha! kommer länka min favorit i slutet av detta inlägget för er som vill kolla, riktigt rolig! :) När klockan började närma sig tre tiden så gick jag på kör med Kajsa, lite att ta igen nu eftersom jag har vart bortrest men de gick bra ändå som tur va ;) jaja, efter kören stack vi till Kajsa en stund och käkade och sen ner till stan och köpte en tröja till henne :) aa, hade la inte så mycket mer att skriva nu men hoppas ni har haft en bra dag iallafall! puss och kram :)

0.38 är min favorit del !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0