"dom ser ut som korvar" eller..?

Hej hej! Kom hem för en stund sen, har vart på dansen, dagen började med Hemkunskap, vi hade vekarie så vi gjorde cupcakes, sjukt söta blev dom men enligt våran vekarie såg mina och Alice ut som "korvar typ".. tack för den du!
jaja, sen har dan bara rullat på, sista lektionen hade vi gympa men jag och Emilia fick i uppgift att gå ner och fota blommor istället så vi tog kort på några blommor och avslutade med varsin stor pommes på torggrillen, mums! När vi hade slutat gick Emilia hem till sig och jag gick vidare till Bellsus, vi käkade och lite så hos henne innan vi drog till dansen :) Nu är de bara jag och min kära NO bok här hemma, mysigt som fan! hoppas nihar haft en grym dag! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0