home sweet home! ♥

Hej hej! ligger i sängen nu och ska snart plugga lite. Igår kom vi hem från Thai, har vart sjukt mysigt:) Orkade inte blogga när jag kom hem igår, va as trött och packade upp sen kom Kajsa och sov hos mig på kvällen, gick från stan ända ner till mig på Berared,work out! däckade vid typ halv nio och vaknade vid halv åtta, jag han dricka 5 koppar te innan Kajsa vakande för er som bryr er ;) jaja, som ni märker har jag nada att skriva om så vi hörs imon istället, här kommer lite bilder från Thai :) Har bara några än så länge men ska ladda in alla på min data någon gång denna veckan tror jag så de kommer fler :) puss hej





fin photoshopfail jag och Lisa hitta i en flykatalog ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0