kyrkan rules..

Hej hopp! kom hem för en stund sen, har vart i Kyrkan, lika kul som vanligt med lite kyrkmusik så här på morgonkvisten ;) Sov hos Elin igår så gick upp klockan 10 idag och stack till Maja så hade vi följe till kyrkan sen :) Nu ska jag försöka leta upp mina papper till en svenska uppgift vi ska lämna in imorgon, tappade bort dom när jag skulle ta med dom till mamma.. standard att jag tappar bort saker.. jaja, är bara att börja leta och skriva klart den ;) hoppas ni har en mysig dag idag iallafall hörs kanske senare puss hej :)
Länkar en av mina nya favorit låtar längst ner i inlägget för er som vill lyssna, riktigt svänghit! Känner även att dom har fått till texten, blir lite rörd av alla fina kärleks ord dom har fått in i den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0