sakerna du antagligen inte vet om..

Finns saker folk inte säger, du tror inte dom gör ont. De gör dom. Många är rädda för att berätta, även jag. Ibland är de bättre att inte säga något och försöka gå vidare. Ibland vill man inte hålla allt inne helt själv. De är då man pratar med, bästis, mamma, pappa eller vem man nu litar på. För ungefär ett år sedan va jag otroligt trött på hela mitt liv och ville börja om på nytt, testa nya saker. För min egna skull. Bytte skola, slutade i till slut i alla sporter som jag gick i osv.
Allt kan man bara inte glömma, det är omöjligt. Även för dom som lägger ner hela själen för att lyckas. Jag har en massa underbara vänner som jag har haft otrligt kul med när jag va mindre, sånna som fortfarande betyder så otroligt mycket även om dom inte vet om de eller har förstått de så gör dom verkligen det.
Just nu har jag kommit till den punkten när jag vill spola tillbaka mitt liv och fixa de jag nu önskar att jag gjorde mycket tidigare, fått sagt de jag inte fick sagt. Men de skulle för fan inte ens Jesus kunna göra.. eller..? Så börja om, känndes som de bästa man kunde göra. Med de menar jag inte att jag ska lämna alla underbara vänner jag har! utan att ändra på mina egna brister, jag menar inte brister jag tycker är fel på mitt uteende utan i beteendet. Så istället för att irritera mig på alla jag har omkring mig som bara sårar, så ändrar jag mig och hoppas att dom ändrar sig tillbaka helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-03-13 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0