ojdå......

Hejhopp! har heelt glömt bort min blogg dom senaste dagarna men de blir skärpning på de nu!
Kom hem från Kajs för en stund sen, vi har vart och käkat glass på stan, nu ska jag ut på en promenix och sen plugga lite..
Igår var vi med vårat gammla tjej gäng hos Kajsa, har inte hittat på något tillsammans på snart ett år så de va mysigt att vi fick gjort de nu :) Kvällen började med att vi lagade mat tillsammans och sen gick ner till brasan. Var inte där nere så länge för jag svimmade så då gick vi hem ganska direkt om man nu säger så.. ;) Mådde helt okej resten av kvällen men va inte så pigg på att hitta på något annat så dom andra drog efter vi hade käkat efterätt och sådär och då bestämde jag och Kajsa oss för att stanna hemma resten av kvällen men de va mysigt de med ;)
aja, har nog inte så mycket mer att berätta om men hoppas ni alla har haft en grym helg för imorgon är de skolan som gäller för en del av oss iallafall... puss hej :)
här kommer lite snygga bilder på min kömpis kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0