okej va segt....

God morgon! eller man kanske inte kan säga de nu? är lite sent nu... jaja, vaknade för en liten stund sen av att Emilia hoppade upp i min säng.. eller vänta, jag va nog vaken lite innan de fresten ;) Nu ska jag snart ta tag i mitt liv och städa mitt rum eftersom de ser ut som fan just nu... Efter de så ska jag ta en dusch och gå ut en sväng :)
Igår så gjorde jag och Emilia inte så jätte mycket, vi skulle kollat på sagan om ringen mend de slutade itället med att vi spelade jakten på den stora nöten och sen gick hem till Andreas och spelade TV spel.. Kanske inte världens mest händerserika Lördag men vi hade kul iallfall :) aja, nu är de nog 362174 pappa har sagt till mig att jag ska städa mitt rum inom 10 minuter så jag lägger i från mig datan nu. Hoppas ni har en mysigt lördag iallafall, puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0