paus...

HEJ! förlåt för dåliga uppdateringen de sista, jag har inte vart på humör att blogga dom senaste veckorna men ska bli skärpning nu en gång för alla! ;)
Idag hade vi sovmorgon till halv nio, inte så länge men de är ju alltd nått lixom ;) Va inte i skolan överhuvudtaget på hela dan eftersom vi va på studiebesök på några olika ställen med klassen. Sen när vi hade slutat så tog jag en snabbfika med mammi på tovedals :) Vid fyra gick vi till en sångpedagog som jag ska börja på privat lektioner hos.
aja, nu sitter jag i min säng och snackar skype med Emilia och ska jag snart ut en sväng tror jag. får se om jag orkar bara för jag är så sjukt trött.. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall puss hej


han kan inte va seriös..? kolla igenom alla olika miner han gör i videon och lyssna på texten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0