sär mobil...

Hej hej! har egentligen bloggat från mobilen nu de sista men de har tydligen inte kommit fram har jag märkt nu men aja får blogga vid datan nu när jag äntligen har hittat den.. letade hela kvällen igår.. eller inte hela kvällen men ni fattar.. Innan jag kom hem igår så va vi på  maaskinen! så fett va de, sjukt kul men blev besviken att dom inte körde våldtäcktsman men överlevde att dom skippa den iallafall. Tog tåget upp vid halv två. När vi hade kommit fram så gick vi och käkade donken sen så satt vi vid senen och väntade på att dom skulle börja spela ;)
Nu kom jag hem från Munkagård för en stundsen, har vart där på öpppet hus, Emma ville väldigt gärna att jag skulle gå dit och klappa en ko så nu har jag gjort de ja..
Ikväll ska jag och Emilia ha sagan om ringen kväll och kolla alla dom filmerna! så sjukt kul ska de bli, saknat dom filmerna.. iofs a de inte längesen jag kollade på dom sist men dom tröttnar man aldrig riktigt på om ni fattar vad jag menar ;) aja hoppas ni alla har en grym lördag iallafall! puss hej :)
image description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0