gose dag

Godkväll mina damer och herrar.
Ligger nu i min säng och har almänt tråkigt innan jag ska gå och lägga mig. Jaja, idag har jag vart i skolan som vanligt, fett cp dag dock...
 men aja, slutade vid ungefär klockan tre och då stack jag och Emilia ner till stan och tog en fika, sedan stck vi hem till henne och så färgade hon håret och sen lagade vi en romantisk middag till oss och hennes stora syster Felicia hihihi
Kom hem runt åtta och då stog de varma bullar och mjölk framme på bordet som min sistah hade bakat, wuuuuuunderbaaart. så ja, dagen började som ett helvete men slutade galant hihi, fan va jag skriver hihi hela tiden. å ni bara äääälskar de! puss och kram alesammans
 
tänkte att jag kunde dela med mig lite av vad jag lyssnar på just nu så om ni har lust att checka listan så kör på, ganska go
här:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0