promenix i regnet

hej hopp! ligger i soffan med en kopp varmchoklad och gose filten över mig, har vart ute och  gått i två timmar och bara tänkt på saker å ting, vilken chillare jag är alltså.
nej men jag är en riktig poet insert inne tror jag, skiwiw men jaja, nu har jag inget att skriva så sitter bara och fördröjer alla ord jag skriver för jag har tråkigt och kollar på både söker fru blöö blää, fyfan va tråkigt jag har, nej men jag ska till skolan imon så snälla skriv ner de kåmpisar. nej men haha hejdå har fan inget vettigt att säga men uppdaterade lite ialafall, är de ens någon som läser denna skit bloggen? nej precis därför jag kan skriva vafan jag vill hihihi pusss hejdå kåmpisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0