En konstig dröm..?

God morgon! sitter på So:n nu och är trött som ett as... Har sovt sjukt dåligt inatt pågrund av knäppa drömmar.. Jag har nått sorts ticks (stavning) när jag drömmer något dåligt så börjar jag hacka tänder osv, så nu knäcker de i käften så fort jag öppnar den och gör ont som fan.. jaja, slut på klagandet hihi, Idag ska jag va i skolan som vanligt såklart.. När vi har slutat så ska jag på kör och sen träffa Amanda och planera min och hennes helg! :D Vi ska vara exakt hela helgen och idag ska vi skriva ner alla olika saker vi måste ha hunnit innan den är slut. Skriver in dessa sakerna på bloggen i eftermiddag. kraamisar!
 

Kommentarer
Postat av: Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

Var med i min dagens blogg här -->
http://macrophotos.blogg.se/2012/september/dagens-blogg.html
Ha en fortsatt sjuktbra dag! ♥
Kramar Julia

2012-09-23 @ 15:52:47
URL: http://macrophotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0