frundersam

Hajj! Sitter och kollar igenom lite olika frisyrer, ska klippa mig någon gång nästa vecka och har lite smått ångest för hur jag ska klippa mig.. Har ett mål ungefär hur jag vill att de ska se ut lite senare när de har växt lite mer men just nu är de fortfarande liite uppklippt så vill göra de jämt nu och skaffa ungefär sådan frisyr jag har lagt upp bild på här under. Kommer såklart inte bli riktigt samma effekt på mig som på denna tjejen just eftersom jag inte har lika tjockt hår men tror de kan bli rätt snyggt eller jag får la hoppas på de iallafall ;) och det kommer vara lite kortare än detta i början också! kommentera gärna vad ni tycker, behöver lite kritik :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

do it! jätte snyggt :)

2012-09-14 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0