hair style

körde på lockar idag, trivs ganska bra i de nu även när jag har kort hår. Hade de mycke när jag hade långt men upptäckte för några veckor sen att de inte va så dumt att ha de på sånna som har kort hår heller ;)
Har fått en fråga om jag kan förklara hur jag gör mina lockar för att dom ska se ut som dem gör och de är inte så komplicerat som vissa kanske kan tycka att de verkar. Själv lockar jag just nu med min plattång vilket jag nästan tycker är lättare än att göra de med en locktång. Jag börjar alltid med att ta i en hår olia i mitt hår i topparna för att dom ska mjukna men de är mest för att jag har ganska sltina toppar just nu, sedan tar jag en mjukgörande kräm för hela håret som jag har lagt upp en bild på längt ner i inlägget. Genom att använda dessa sakerna innan jag lockar håret så håller de mycket bättre och lockarna blir snyggare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0