Bye Varberg, Göteborg here i come!!

Hej hopp! dålig uppdatering idag jag väät... Har ju vart i Göteborg hela dagen på Musikskolan Rytmus! Det vart riktigt skoj, fick reda på lite mer om schemat, hur dem hade de på sina lektioner och hur stor skolan var. Det ligger ca fem minuter från stationen, riktigt fint område, fina lokaler, chillar schema och goa människor! Tror jag kommer trivas riktigt bra där faktiskt! Lite orolig över det här med att jag ska åkta tåg varje dag men de är la bara att vänja sig vid de antar jag! :)
Jag var på Rytmus till klockan ungefär 12 och då gick jag ner till mamma som satt på ett jätte mysigt cafe ett kvarter ner, då tog vi en fika där och gick sedan en sväng på stan. Hittade en riktigt cool bh/bandeau som ni ser på en av bilderna under! riktigt snygg men tänkte att den kanske är lite svår att använda ofta med tankte på att den var både ömtålig och ganska obekväm! aja, de va la typ så min dag i Göteborg såg ut! :D
Skulle egentligen va med Anna nu ikväll men de blev ändrade planer så jag stannar hemma ikväll istället vilket ska bli riktigt gött med tanke på att jag bara fick 1,5 timmars sömn inatt..
Hoppas ni har haft en bra dag allihopa! puss&kram
(inte jag på bilden)xD
 
Lätt en av mina nya favorit låtar som jag blev tipsad om, sjukt go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0