django!!

Hej hej! Jag har inte orkar blogga idag, fastnade med för mycket plugg så har inte kännt att jag har haft tid till de men nu blir de nog inte mer plugg idag! eller jag kanske ska till Ebba senare och så ska hon gå igenom lite NO med mig men vi kanske tar de imorgon istället :D
aja, Igår var jag på Bio med Emilia, Django hette filmen ungefär! Det var en riktigt bra film som jag skulle tipsa er alla om, den handlade om slaveriet för negrar på 1800 talet tror jag de va. Aja skit samma den var bra iallafall, lite seg i början dock men de va värt de :D
Efter bion åkte vi bara hem till mig och tog det lungt, riktigt mysigt vart de! :)
Nu ska jag sätta mig och måla en stund! Hoppas ni har en mysigt söndag kompisajjiii! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0