Du kan bli "lite trött" efter behandlingen..

Hej hopp! Har inte bloggat på hur länge som helst nu känns de som men jag har haft hur mycket plugg som helst att ta tag i och så kommer de va hela veckan ut.. Mitt på allt detta pluggandet så har jag vart trött som en gris! gud så negativ jag låter haha...
Nu undrar ni säkert vad de är för behandling jag snackar om, men nej jag har ingen sjukdom eller något sånt. Det är såhär att jag har haft sömnproblem i ungefär ett halvår och därmed ligger jag och hackar tänder, stressar upp mig på något konstigt vis när jag sover så nu har jag fått problem med ryggen och käkarna pågrund av att de har vart såhär för länge. Och jag var därför på behandling igår, ska tillbaka dit nästa fredag igen så jag hoppas på att de ska bli bättre så snart som möjligt så jag slipper dessa behandlingarna och skit för jag kände mig typ magsjuk efteråt.. Men som lite plåster på såren bakade jag och mamma när jag kom hem från skolan hihi
jajaja, slutapratat om de, idag ska jag hem dirket efter skolan och ta en lång promenad med mammsen och sedan fika lite, så det ska bli riktigt mysigt! :) Hoppas ni har en go dag tompisaji puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0