gose söndag!

Godkväll alla tompisaji!
Ligger nu i min säng och snackar skype med Jonte! Har satt upp skenan i taken så imorgon kommer dem vita gardinerna upp vilket ska bli helt underbart :D
Min dag har inte vart så händelerik, har spenderat dagen hos pappa. Hjälpte han bära ved i ca två timmar haha fuck da gym xD :P Sedan så fick jag för mig att göra pommes och då satte jag på locket på oljan, drog på plattan på högsta fräs och gick där ifrån. Kommer tillbaka till ett rökigt kök och vardags rum och försöker fixa till detta i panik tillstånd innan pappa kommer hem... Allt gick bra men de vart jobbigt som fan ska ni veta xD hade inget roligare att berätta men hoppas ni har haft en coozy söndag kompisar! puss & kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0