helgen!

Godmorgon! ligger nu i sängen och gör inte ett piss, ska snart ta tag i mitt liv och ätaaa!
Eftersom jag inte har bloggat nu på några dagar så berättar jag om hela min helg i detta inlägg :)
I fredags var jag i skolan som vanligt, slutade ganska tidigt och då gick jag hem och tog det lungt. Senare på kvällen så kom Filip och hämtade mig hemma så hämtade vi upp Anna och lovisa och körde till swc för att hjälpa till på powerplay, eller ah, jag och Anna chillade bara runt där några timmar sen drog vi hem till mig och var med Henrik, Ted och Anton en stund :)
Igår på dagen så stor städade jag mitt rum så om man känner för att typ slicka på mitt golv så ska man passa på nu!
På kvällen var jag med Ulrika och dem hos per! hade riktigt kul men åkte hem lite tidigare än dem flesta andra :) Nu har jag precis träffas ulrika en snabbis och pratat lite, skönt att ha fått lite frisk luft!:) Ah, hade la inte så mycket mer att skriva om men hoppas ni alla har haft en riktigt härlig helg! puss och kram ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0