hemlig biltur...

Hej hopp! Sorry att det inte blev något bloggande igår men jag var med Anna, hon stannade här över naten och vi hade rikitgt mööjsigt!
Nu kom jag hem för ca en timma sedan, har vart iväg på ett hemligt uppdrag sedan halv tio imorsse, skoooja. Jag har vart på IKEA med mammi, Morgan och Lisa för att köpa saker till mitt nya rum som inte riktigt är klart!
Kommer inte fixa allt idag men de vi kommer fixa lägger jag upp en bild på sedan!
Vi började förmiddagen på Ikea, var där i ca tre timmar och hittade massa söta saker till rummet så det ska bli spännande att se hur de blir när allt är klart och så! :D
När vi var klara på Ikea så åkte vi in till Göteborg centrum och käkade på resturang, blev en riktigt mysig dag!
hoppas ni alla har haft en bra dag! puss och kram på er! :-) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0