nervös....

Godmorgon kompisar xD ligger i min säng nu och ska snart försöka ställa mig upp och gå ner och äta, jag lät inte lat där eller nått va...?
haha aja, idag ska jag ner en snabbis på stan och byta jeansshortan till rätt storlek sen har jag inget annat bestämt ännu :) Ska iallafall se till att komma i säng i tid idag pågrund av morgondagen. Ska äntligen få hälsa på en linje i Göteborg! Den heter rytmus och är en musik linje så det ska bli riktigt spännande! Dock känner jag mig lite nervös för jag ska följa med en klass hela dan helt själv och blir lätt blyg när de gäller sånt men är taggad på de så kommer nog bli najs :)! Kommer blir riktigt kul om jag tycker om linjen och kommer in för då slipper jag Vaaaarberg vilket hade vart underbart haha! aja, hoppas nu har en bra dag köömpisar! 
Juste glöm inte frågestunden som ligger i inlägget under! fråga på!
puss&kram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra!! <3

2013-02-20 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0