5 things

1. Det finns få tjejkompisar som jag verkligen säga att jag tycker är roliga att umgås med. Tycker killar är goare att va med oftast.
 
2. Tycker det är jobbigt med folk som skapar onödiga problem som egenltigten inte behöver va så stora.
 
3. Jag har oftast väldigt lätt att klanta mig och "fucka upp" saker och ting, vilket är irriterande men något jag alltid kan va säker på att jag lyckas med haha.
 
4. Jag är en väldigt osäker person på många sätt och vis, vet inte riktigt vad jag vill eller var jag hör hemma.
 
5. Ett dröm yrke jag har som jag egentligen bara har hållt för mig själv innan är att jag någon gång vill bli psykolog, har själv gått hos tre stycken olika psykologer och de hjälper, därför har jag kännt att jag vill kunna ge den hjälpen till dem andra som behöver det men inte tar steget, tror det finns många som är rädda och inte vågar testa men dem egentligen behöver lätta på hjärtat över olika saker, då tror jag att det är skönt att ha någon utanför ens vanliga liv att prata med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0