5 timmar och 25 minuters eftermiddags sönm..?

Hej hopp! Sitter nu i skype med Henrik och gör inte ett piss, idag gick jag hem från skolan efter andra lektion pågrund av allergi, mot skolan.. haha nej men jag sov nära Emilias katt i natt så då reagerade jag på det på morgonen och det gick inte över så ah.. Somnade runt 12 mitt på dagen och vaknade halv 6 så det blev mycket eftermiddags sömn för min del haha. Aja, imorgon är det en ganska låång dag i skolan men ändå chill, för vi ska ha elevens val vilket äger :D Sen är det kör på eftermiddagen vilket gör dagen bara ännu roligare :) Har nog inte så mycket mer att prata om men hoppas ni har haft en bra dag xd:pPpp kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0