bad...

Godkväll kompisar! Ligger här i Emilias soffa med en kopp varm choklad och kollar lite TV, stannar här över natten så det kommer bli mysigt hihi :)
Sorry att jag inte har bloggat så mycket nu idag eller igår men jag har verkligen inte haft ork till de XD:Ppp jaja, nu blir det ändring på det igen!
Imorsse gick jag upp vid klockan sex, tog en snabb dusch och åkte till Emilia. Vi hade en go morgon och fixade oss tillsamans i lugn och ro :) Sen nu på eftermiddagen efter skolan var jag med Oscar en stund och kollade solsidan, vid ca halv sju skulle han på utvecklingsamtal så då drog jag till Emilia och satt i hennes soffa och väntade på henne i tre timmar innan hon kom hem från stallet.... haha aja, det var värt den goda maten vi käkade när hon kom hem thihi :D Har även skrivit kontrakt med Bengt (emilias pappa) att dem ska adoptera mig till deras famlij, hans första kommentar var "ska jag stå ut med en till?" men efter lite snack så fick jag över honom på min sida :D skojiia nu ska jag sluta babbla om onödig skit. hoppas ni har haft en bra dag! här kommer lite bilder från min dag. kraaam på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0