det var nog det sötaste på länge!!

Hejsan! sitter i skype med en kompis nu och ska snart hoppa in i duschen. Har vartit en sväng på stan idag och kollat lite kläder och käkat på Campino med Alice och Arna :) Var inne på nr.30 och testade shortor och där hade dem en av dem sötaste hundarna jag någonsin sett! ärligtalat, jag ville lägga han i handväskan och ta med han hem så himla gulliii :D nä okej, nu ska jag skärpa mig... Hittade en ljusrosa shorta där inne som jag är lite sugen på, lägger upp en bild på den och även den lilla söta hundvalpen här under.
Imorgon vet jag inte exakt vad jag ska hitta på än, kanske ska va med Emilia och ha myskväll men de skriver jag mer om imorgon, puss och kraam! :D

Kommentarer
Postat av: Alice Martén

söta bilder... exde
men ville bara säga att skjortan var från björn e ;);););) <34333

2013-01-25 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0