felåt kompisar

hej hej! glömde helt bort bloggen igår, eller ah, jag orkade inte blogga helt enkelt haha!
jaja, hade inget roliga att snacka om eller en roliga dag att skriva om så de gör inte så mycket att jag inte skrev haha. Jag var i skolan som vanligt, gick hem, sov till ca sju och då kom henke och väckte mig så drog vi till coop och köpte glass. Och ja, de var la typ de jag gjorde :)
men aja, nu sitter jag iallafall på världens segaste svenska lektion och därför tänkte jag att jag kunde passa på att skriva lite, hihi :)
Ska ha elevensval idag som sista lektion och då har jag och Emilia som uppgift att spela in en låt så de kanske kommer upp på bloggen om det blir bjjaa :D Sen vad jag ska göra efter skolan vet jag inte än men de skriver jag om lite senare. puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0