Freedag!


 
Hej hopp! idag är man redigt glaad för de är ju faktiskt freedag hihi :D Ska vara med Emilia nu ikväll, vi ska kolla film och bara myyysa! Riktigt längesen vi hade sån tid själva nu så de ska bli riktigt kul! Hon stannar nog även över här inatt så de kommer bli skojj. Tror jag är värre än en 9 åring när de gäller att sova över och sånt.. älskar de haha!
Sen känner jag mig riktigt längtansfull inför imorgon för då ska jag få träffa min gosegris Anna som jag också har saknat något helt sjukt mycket! hihi :D aja, ska städa lite i mitt rum innan Emilia kommer hit nu men vi hörs kanske seeen! puss och kraam kåmpisar! hoppas ni har en awesome fredag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0