göteborg gymnasium!

Hej hej! Kom hem från Göteborg för en stund sen, har vart där med Emilia och hennes mamma och kollat på gymnasium, hittade tre olika jag kände mig ganska intresserad av och det var hotell och turism, frisör och styleist. Dem verkade ha ganska chill schema osv så det var ju bra :) Jag börjar dock känna mig ganska stressad och orolig vad jag ska gå, vill gå i Göteborg men vet inte om jag kommer orkar pendla, aldrig gjort de innan så de klart de är svårt att avgöra men får se vad det blir, ska ha valt i nästaveka så det blir blir spännande haha :)
Nu sitter jag iallafall och snackar skype och ska snart ut till syster Emma och kolla film med henne och Anton så det blir nog ett ganska bra avslut på denna veckan trotts allt :) Ni får ha de toppen! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0