helg!!

hej hopp! Ligger nu i min säng och vakande för ca en timme sen, jag somnade typ direkt när jag kom hem idag efter skolan.. jag är en jävel på att sova om man säger så :")
aja, idag så var jag i skolan precis som vanligt och sedan gick jag från Påskberget ner till Leif där min pappa var. Vi tog en fika bara vi tre och pratade en stund, riktigt mysigt :) Sedan åkte jag och pappa till bilverkstaden där pappas jobb bil stod och kollade när den var klar igen, okej dedär var helt onödig info för er haha....
ah, har la inte så mycket mer att säga men imorgon är det fredag vilket äger! sjukt tagg på helg nu faktiskt :D Hoppas ni har haft en bra vecka kåmpiar! xd puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0